PERMATA HATIKU

PERMATA HATIKU
Anak-anak adalah pendorong untuk aku terus melangkah kedepan, mengharungi onak dan duri. Kerana mereka aku masih bertahan dan akan terus menyayangi mereka selama-lamanya.

Monday, June 13, 2011

Rinduku

Andai aku bisa kembali
Membuka lembar-lembar kisah semalam
Hari ini aku tidak bakal mungkin
Mengucap selamat tinggal padamu.

Andai aku bisa kembali
Mengulangi cerita semalam
Aku pasti masih dipelukanmu
Berbahagia dengan pujuk cumbumu.

Namun itu cerita semalam
Cerita yang sudah lama aku tinggalkan
Kisah yang telah lama aku mau lupakan
Namun tetap masih menghijau dalam kenangan.

Hari ini menghadap jalan kedepan
Sesekali menoleh kebelakang
Untuk mengimbau cerita semalam
Dan hari ini hanya ada rindu
Rindu sebagai bekal perjalanan
Agar semalam tetap selamanya
Jangan hanya rindu dalam mimpi.


Kota Kinabalu.

No comments:

Post a Comment